Lövsångerska1991 skrev 2021-11-13 14:47:00 följande:
Ja, det är så jobbigt! :,( sen har jag inte fått konstaterar att det är svamp, men vad skulle det annars kunna vara? Klåda, kli, torrhetskänsla, rött (dock bättre nu, vet inte vilken färg man ska ha på slemhinnan?), tidigare svullet runt de inre blygdläpparna. Ingen illaluktande flytning. Kunde ni ligga till slut? Hur lång tid fick du dras med svampen? Det är viktigt det där med att vara våt. Min sambo kan få skav också om jag inte är tillräckligt våt, så det är skönast för båda att vara våt. Vi är duktiga på det, men tror att det kan ha varit nya glidmedlet som orakade svampen, eller så var det att jag just haft mens.
Låter riktigt jobbigt det där med svampen, håller tummarna att det blir bra snart så ni hinner få till det runt ÄL :) Annars får ni försöka tänka att det kommer fler chansen, men förstår att det känns frustrerande.
Enligt NC hade jag BIM i måndags vilket jag inte tror stämmer, i min egen tolkning av tempkurvan sätter jag BIM till imorgon eller måndag. Jag brukar alltid få rejält ömma bröst ett par dagar innan mensen kommer, och dagen innan brukar jag få ganska mycket mensvärk. Nu har jag känt molvärk i ungefär en vecka, känner dock absolut ingenting i brösten. Jag hoppas att det är ett gott tecken, jag har dock hamnat i en känsla av att jag inte vågar testa? Känns jätteskumt, men jag är så rädd för känslan när det blanka testet stirrar mig rakt upp i facet liksom. Om jag inte testar så har jag fortfarande hopp.. Någon som känner igen den känslan?