Fyrklöverns skrev 2022-05-13 09:17:50 följande:
Ja så himla jobbigt! Nu är jag på äl +4 bara. Det har du rätt i, känns lite bättre att vara på andra sidan nu :)
vi fick till det väldigt bra ändå, körde varannan dag fram till ägglossningen, då körde vi tre dagar på raken. Tänkte göra som förra månaden då det råkade bli varannan dag bara runt ägglossning för då blev jag gravid, men kroppen ville annat denna gången haha. Känns som ganska bra odds, nu går resten inte att påverka så vi lämnar det till ödet :)
Du börjar närma dig BIM, spännande! Tråkigt att testet var blankt men det är tidigt ännu, så det finns goda chanser att det kan slå över :) Dina symtom låter lovande! Jag kände i ryggen också då när jag blev gravid och brösten var inte ömma som de brukar vara. Kändes bara känsligare och lite i vägen på nåt sätt men ingen större ömhet. Så det där kan nog vara helt olika och det verkar inte finnas en exakt mall att gå efter haha. Håller tummarna för dig nu!
Ja men riktigt bra odds låter det som! Håller tummarna för dig :P
Vi fick till det 1 gång under ÄL-dagarna denna månad :O hoppas ändå det kan räcka!
Åh tack för peppningen. Hoppas också så innerligt att testerna ska slå över...! Får upp hoppet lite när du skriver att du också kände i ryggen och inte samma ömhet i brösten, men det är ju så olika också så kan lika gärna vara tecken på PMS för mig haha... Tusen tack igen! <3