Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2022-06-15 07:48:44 följande:
    Nej det verkar inte så, fortfarande blinkande gubbe och tappen känns hård och stängd. Stickorna till clear blue håller på att ruinera mig xD

Åå va jobbigt.. det förstår jag det är verkligen inte billigt..såhär fick jag på NC idag :) 

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-06-15 08:34:13 följande:
    Wohoo äntligen! Håller tummarna för ett pluss nu <3

tack snälla!! Håller tummarna för dig med <3

• evelinagra1

Jag fick detta meddelandet på nc idag? Lägger in bilden på min graf i ett inlägg under men det ser väl ut att stämma så som den satt ut ägglossningen? 

• evelinagra1

Dalarna : skönt att ni det blev avbokat så ni får tid till att ligga istället ;)

LJM: är så imponerad att nu får till det så mycket! Hoppas verkligen att ägglossningen kommer snart 

• evelinagra1

jag säger nog som ljm jag hade nog känt att tänk om det hade tagit sig just denna ägglossningen.. samtidigt så ska man väl kunna leva som vanligt fram tills man plussar utan att det ska vara någon fara, alltså att om du skulle dricka lite och det visar sig att du är gravid så är det ingen fara.Men jag förstår om du inte vågar chansa heller.
    gör det som känns bäst för dig <3

• evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2022-06-17 20:41:20 följande:

Jag vill gärna satsa på denna ägglossningen, kommer nog annars ångra mig. 
    Men sen är jag så frustrerad över sambon. Frågade om han ville mysa men han va inte kåt. Så känner också uppgiven och ger snart upp. Försöker hålla mig lugn och inte bli sur och arg. Men blir nog ett prat sen.. 

Jag förstår precis hur du känner angående att ligga.. jag blir också lätt sur om han säger att han är trött eller inte sugen. Det känns som att man själv gör så mycket med tester och temp och allt och i stunden känner man att det enda han ska göra är att ligga med mig men inte ens det gör han.. nu händer inte detta så ofta längre men i början var det ofta så och kommer ihåg att jag kände mig så dum för att jag blev sur :/ har du testat att prata med honom om det?
  • evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2022-06-17 21:59:15 följande:
    Jag tänker prata med han efter ägglossningen. Vill inte det blir bråk eller surhet. Han va duktig i starten och "ställde upp". Men inte längre. 

ja det är dumt om det blir bråk såklart, usch det är inte lätt detta med att skaffa barn alltså :(

• evelinagra1

Fyrklöverns : men va tråkigt :( samla nu massa kraft tills bebisverkstaden drar igång igen <3 

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?