Sophiee92 skrev 2022-03-04 16:23:10 följande:
Vad fint att du får feedback från nc iaf! Visste inte att dom hjälpte till med sånt :) Nej precis det är ju inte mycket annat att göra än att fortsätta testa. Uppdatera hur det går för dig!
Själv hade jag en riktigt tuff dag igår men två gravidbesked på samma dag. Den ena min allra bästa vän. Är såklart överlycklig för hennes skull men det kändes trots allt i magen ändå... Idag mår jag dock mycket bättre. Är så skönt att ha er här i tråden och kunna dela sina tankar med <3
Det ska jag absolut göra, köpte ett sånt ultratidigt CB idag så tänkte testa det imorgon bitti om inte mensen kommer innan dess. Har det fortfarande inte hänt något i början av nästa vecka kommer jag ringa antingen barnmorskemottagningen eller gyn för att rådfråga.. Har såklart läst alla möjliga historier om folk som har varit gravida utan att någonsin få positivt utslag på testen, men även skräckhistorier om utomkvedshavandeskap som inte har gett utslag. Det gjorde mig lite nojig..
Usch jag förstår verkligen din känsla, även om man är glad för andras lycka så gör det ändå ont för att man själv inte får uppleva samma glädje. Kan också tänka mig att det hade varit underbart att få vara gravid samtidigt som sin bästa vän, och dela alla upplevelser det för med sig. Skönt att du känner dig bättre idag i alla fall <3