Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Ljm90; är sjukt imponerad att du klarar hålla dig. När jag märkte att jag hade BIM i torsdags så tog jag test på kvällen. Bära eller brista tänkte jag :D
Ljm90; är sjukt imponerad att du klarar hålla dig. När jag märkte att jag hade BIM i torsdags så tog jag test på kvällen. Bära eller brista tänkte jag :D
Ljm90; va tråkigt att höra! Men när jag tog test på BIM kvällen så stod det också inte gravid på den digitala och det va väldigt svagt streck på stickan. Hoppas ändå att mensen inte kommer och du får ditt streck. Men vet verkligen vad du går igenom, det är tufft speciellt när man hade det lilla hoppet längst inne.
Tack för peppen! Fortfarande inget tecken på mens.. Skickar tempkurvan, uppskattar verkligen allt engagemang här i tråden <3
Pcos95; jag har inte äggflytnings sekret, så va också orolig det var orsaken till vi inte blev gravida. Nu denna cyklus testade jag med bisolvon 8 mig x 3. Och blev gravid. Kan inte så med säkerhet att det var orsaken eller inte
Jag tog hela cyklusen. Men läst många tar det bara en vecka innan ägglossningen. Kan inte påstå jag fick mycket mer sekret men lite skillnad gjorde det.
Då kommer jag nog tillbaka. Va på ultraljud igår som visade att det slutat växa 6+2. Ny ultraljud nästa torsdag men tvekar det är goda nyheter.
Hoppas alla har det fint och plussar snart :)
Värphönan; jag borde vara i 8+2 idag. Men har googlat ihjäl mig under helgen. Och börja bli ganska övertygad jag har progesteron brist. En symtom är just tidiga missfall. De är också andra symtomer som inte stämmer in på mig men de är många som bara haft symtom som tidiga missfall. Väntar till torsdag för att se vad vul visar. Sen har jag gjort anteckning med frågor xD
Är det någon som har erfarenhet eller känner någon som tagit progesteron kräm?
Kanelkringlan; grattis till plusset!!
Kanelkringlan; grattis till plusset!!