Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Vad skönt att allt är ute i alla fall, håller alla tummar för att det snart är din tur igen. Kommer du köra med ägglossningstest eller utan?
Hej
jag har sträckläst hela tråden de senaste dagarna och hakar gärna på har äl idag och bim 29e
Hej alla,
Har BIM om 3-4 dagar och redan nu är mensvärken nästan helt fullt igång! Känns som den kommer tidigare och tidigare för varje försök vi gör, innan kom den exakt några timmar innan mensen kom så detta känns inte normalt för mig... Någon som upplevt samma?
Ljm91;
Jag försökte förut med att känna. Men tappade lite fokus och intresse. Men det finns bra text någonstans.. ska försöka finna den idag. När jag började känna fann jag den typ inte, den låg högt uppe. Men sen efter ägglossning kände jag den, precis som nästippen. Då va det över men blev lite förbryllad hur snabbt den kom ned efter ägglossningen. Men kanske ska börja känna nu igen. :)
Efter lite snabbt googlande så fann jag en del information. Tar lite för givet ljm91 har redan funnit allt.
Eller ska jag skicka det på pm till dig? :)
Sophie; Jo de går. Va på återkontroll i måndags. Visade inga rester så allt är ute. Har beställt helt ägglossningstester. Så börjar med det snart tror jag.
Ljm91; kanske ska göra det ett försök till och känna.
Känner du efter morgon och kväll? Skulle vara så coolt om du lärde känna efter så du slipper ta en massa tester i onödan när du är oregelbunden.
Ja jag känner efter morgon och kväll, igår kväll kändes den mjukare än vanligt men i morse relativt hård igen :P är på CD36 idag och ingen temphöjning än, tappade tålamodet lite igår och började med ägglossningstester igen.. xD