Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Negativt test. Ägglossning kom nog senare. Då får man se när mensen kommer. Lite tråkigt men sånt är livet. 36.48 i temp. Använder fertility friend. Men får inte upp en graf. Hur gör man?
Negativt test. Ägglossning kom nog senare. Då får man se när mensen kommer. Lite tråkigt men sånt är livet. 36.48 i temp. Använder fertility friend. Men får inte upp en graf. Hur gör man?
Håller tummarna för er! <3 Är inte lika aktiv här längre men läser varje dag för att se hur de går för er!
Vi har samma BIM evelinagra1, hoppas på dubbelt upp med plus på lördag :) jag har haft lite ömma bröst sen i tisdags och igår var bröstvårtorna sjukt ömma, idag känner jag nästan ingenting i dem. Vågar inte ens försöka tolka symtom på något sätt, tycker att alla dessa månader har jag fått annorlunda symtom innan mens men har aldrig fått ett plus ändå.
Vad drygt att mensen strular så Dalarna, men det kanske inte är så konstigt att första mensen efter missfall är annorlunda? Nu killgissar jag bara, men det låter logiskt i mitt huvud :P
Ljm91; kan vara därför men har gjort en abort och första missfallet så va det inget speciellt efteråt. Mensen rullade på som vanligt. Men allt ska väl vara första gången antar jag.