Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Men herregud vad är det du säger Dalarna? så ledsen för din skull :( stor kram till dig <3
Men herregud vad är det du säger Dalarna? så ledsen för din skull :( stor kram till dig <3
Tempen hade nog stigit också, fick samma värde första mätningen med kall termometer 36,74 (dock lite varmare i sovrummet imorse) och sedan runt 36,8 när jag kontrollerade ett par ggr. Tog ett tidigt test också där man anar ett streck, kanske är nåt på gång :). Men tar inte ut någon lycka i förskott förrän bim passerat.
Fyrklöverns: men gud va roligt!! stort stort grattis, året kunde ju inte börjat bättre :) hoppas att den lilla vill stanna kvar där nu <3
Då kapar jag tråden (igen).
Är så förvirrad nu. Har tagit ägglossning test i tre dagar. Teststrecket har blivit extrem starkt positivt innan urinen är färdig att fylla stickan. Hoppar ni förstår.
Hade rosa flytning i förrgår på kvällen.
Jag har inte tagit temp förutom i tre dagar, tempen har inte varit lika hög som vid mina andra ägglossningar.
Så har ingen aning om jag har haft ägglossning än.
Men sedan i måndags har jag varit så hungrig!
Brukar kunna hålla mig att äta till 9:30 när vi har frukost på jobbet. Men hela veckan så måste jag äta innan, annars blir jag yr och dålig.
Är det bara jag som är skendräktig?
Får köpa ett test imorgon. Kommer bli så ledsen om det är negativt. Snacka om att få upp förhoppningar nu. Är säkert bara skendräktig eller testerna är dåliga.
Hade mens 17/12 och ska vara i vecka 3 nu men låter helt osannolikt att testet blev så starkt positivt omgående.
Jag vill ta ett tidigt ultraljud men sambon vill jag ska ha is i magen.
Fyrklöverns : jag hoppas verkligen att du får behålla graviditeten <3
Vårdcentralen gör inte tidiga ultraljud.
Får göra det privat.
Funderar på att göra ultraljudet men kanske inte informera honom.
Är det elakt?