Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Nej 20/7 givetvis :)
Nej 20/7 givetvis :)
Åh vad spännande Sophie, uppdatera oss när du har testat :)
evelina, tror absolut inte att en cider gör varken till eller från varken för chansen att bli gravid eller för att påverka fostret om du skulle vara gravid. En bekant till mig fick inte veta att hon var gravid förrän i femte månaden, och hon festade en del i den åldern men födde ett friskt barn ändå. Såklart ska man inte dricka på det sättet om man vet att man är gravid, men en cider vid ett tillfälle ska nog vara helt lugnt :)
Så länge inte mensen kommer finns det hopp!
Alltså tack ni är för gulliga <3 hoppas innerligt att det är därför men känns samtidigt så långsökt att jag skulle vara en av dom få!
Hur går det för alla er andra?
hur långt efter ägglossning brukar eran temp höjas? Min temp var lite högre idag men inte över coverline? Kan jag haft ägglossning igår ändå om tempen är högre imorgon?
Ja det är nog bara så att det är pga att man känner efter så mycket. Suck. Önskar man bara kunde stänga av symtom-knappen framtida försök.
Och idag kom min mens också så nu går vi in på det 11e försöket...
Stor kram till dig också Chilins! <3 hoppas att tempen fortsätter vara hög :)
Pinkflower, är din mens sen eller var är du i cykeln? Förstår frustrationen när man bara väntar och väntar :(
Jag har BIM på onsdag så väntar in de ömma brösten som borde dyka upp under helgen. Har fortfarande lite svag molvärk från och till, men tycker jag har haft det varenda cykel sen vi började försöka. Vågar inte hoppas på något, är inställd på att det blir ett nytt försök att vänta. Har fyllt på lagret av inositol och folsyra, ska även prova progesteronkräm för att förhoppningsvis få tidigare ägglossning nästa gång :)
6e testet negativt idag, och ingen mens. Inte ens spottings, jag blir galen på det här...2 dagar sen mens idag....jag som ville ha den överstökad innan vi ska på semester nästa vecka :p det kan jah nog visst glömma
Jag ville bara höra tankar hur ni hade gjort i min sits, tagit tabletterna igen för lite stabilare cykel me mindre spotting eller ringt gyn direkt , annars ringer jag i september....