Dalarna91 skrev 2021-12-01 21:00:54 följande:
Har köpt från
gravidkollen.se. Sen tar jag 2 msk varje dag med Vetegroddsolja, första gången jag testade blev jag gravid men fick mf. Men denna gång ska jag börja med det på måndag, har inte så mycket kvar. Jag tar ca 30000 IE strax innan ägglossning Men sista två gångerna har jag glömt och tagit samma dag som ägglossning. Så denna gång ska jag komma ihåg att ta den dagen jag får positiv på testerna. Ska du göra något speciellt för att öka chansen? Ska du ta tester?
Jag har också ägglossning snart, antagligen någon dag i helgen. Känner precis som du och Junii91 att man nästan blir mer nervös när så många andra plussat. Jag tänker börja ha sex varje dag from idag tills jag ser att ägglossning skett. Har inte använt ÄL-test, tror mest det hade stressat mig så jag tempar istället.
Har funderat på vetegroddsolja, men sparar nog det till nästa besök. Tog prover på sköldkörteln i veckan och tänkte avvakta de provresultaten innan jag provar massa andra grejer. Svårt att veta vad som funkar och inte och inte köpa på sig alldeles för mycket grejer, Lätt att bli knäpp i detta haha