Sophiee92 skrev 2022-07-24 09:26:39 följande:
Godmorgon alla!
Instämmer bara med dig LJM, sån otrolig värme i den här tråden och är så glad att man är en del av vår lilla grupp mitt i allt elände <3
Så, denna månad har jag ju börjat med Rosenrot... Och nu fick jag precis glad gubbe på CB:s digitala, gick från tom ring på CD11 till fast gubbe direkt nu på CD12... Började antagligen att testa för sent :/ känns väldigt stressande att vi inte fått till det något mer innan. I två dagar har vi bara haft sex för att det är mysigt och han har då inte "lyckats" komma i mig. Det här skulle ju vara månaden vi liksom gav det allt. Om vi misslyckas nu så känner jag att vi behöver gå vidare med IVF, blir helt vettskrämd av tanken men finns ju inget annat alternativ.
Är det fler som fått fast gubbe direkt och inte blinkande emellan? Rädd för att ÄL redan kan ha varit när det blir så?
Jag tar tester med stickor. Och jag gick från väldigt svagt streck till starkt streck (torsdags) på ett dygn. Jag tempar men har fortsatt inte haft ägglossning.
Så tror inte ägglossning händer snabbare trots snabb stegring. Men alla kroppar är olika.
Vi kommer inte få till något sex denna gång. Han är dålig, va till akuten igår så han fick lite vätska. Men är inte bättre. Men på ett sätt är det lite skönt. Nu kan jag bara fokusera på min kropp och inte sitta och analysera tex om sekretet va sperma eller inte.
Sen hoppar jag över progrestron krämen.