Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Har du fått någon stegring ljm?
Sophie, hur går det för dig? Minns inte om du tar temp. Men om du gör, fått någon temp höjning?
Har du fått någon stegring ljm?
Sophie, hur går det för dig? Minns inte om du tar temp. Men om du gör, fått någon temp höjning?
Ni har ju verkligen fått till det bra denna cykeln Dalarna, härligt att temphöjningen kom också! Nu är det bara att hålla tummarna :)
Man kan lugnt säga att jag fick en temphöjning idag, blev jätteförvånad att den var så hög xD
Chilins: va bra du slutat med tempande. Blir nog en stress annars. Men kan tänka mig det va lite svårt. Man tappar på nått sätt kontrollen, iaf jag :p
Själv så har jag stora förhoppningar nu att detta gick super bra! Jag tänker att denna gång måste jag bara bli gravid. Tagit inositol för att öka ägglossning, fick till det super bra och lite bisolvon (när jag kom ihåg det).
Nu hoppas jag att vi alla plussar en efter en. Så vi kan följas åt fast i vår egna BIM listan.
Menade såklart bf lista
Rewner; jag ångrar att jag inte började tempa tidigare. Har sett att jag kan ha ägglossning 4 dagar efter positivt ägglossning test. Skulle aldrig märkt det om jag inte tempat och totalt missat ägglossningen. Vilket jag med stor sannolikhet har gjort.
Vad härligt att vi är så många som har fått till det bra denna ägglossningsrundan och kul att vi är så synkade!
Jag känner mig ganska uppgiven idag, trots den tidiga ägglossningen och rejäla temphöjningen.. Känner bara att varför skulle det ha gått vägen denna gången när alla andra gånger har misslyckats. Min längtan efter en bebis har också blivit så mycket starkare den senaste tiden, det riktigt värker i mig vissa dagar. Jag försöker verkligen njuta av tiden jag och min sambo har för oss själva innan barn men längtan är tuff att leva med ändå. Blev inte lättare heller av att jag igår fick veta att en kollega är gravid.. Är såklart glad för hennes skull, men det värker också av avundsjuka.
Jag hade en manlig kollega som tyckte jag skulle skaffa barn. Har två marsvin jag pratar mycket om, då tyckte han jag skulle skaffa barn.
Mina två närmaste kollegor vet om vi försöker och allt som hänt.
Så mina kollegor direkt i försvar "hon behöver inget barn, hon har sina marsvin". Sen bytte dom samtals ämne.
Jag hade precis genomgått då cytotec behandlingen.
Så va otroligt tacksam
En fråga. Kl 5 vaknade jag super Kiss nödig, tog en temp 36.45.
Kissade gick och la mig. Nästa temp kl 6; 36.35.
Sen använde jag denna sida för att justera. Enligt den skulle jag haft 36.56 kl 6
Vilken av dom skulle ni skriva in i appen?
Evelina; hoppas det går bra imorgon. Förstår att du är nervös, tror alla är det. Jag vet redan nu att jag kommer nog gråta när jag ska göra ultraljud.
Chilins; jag förstår 100% hur du känner. Sitter och med dom tankarna nu, och jag är inte ens gravid.
Men då brukar jag försöka tänka att få 3 missfall i rad är 1%. Och ifall det händer får men utredning, varför det händer.