Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Vad tråkigt att PMSen gör sig påmind Fyrklöverns, och vilken dryg situation med gravida kompisen :( Vet hon om din situation? Det är ju lite okänsligt oavsett men extra okänsligt om hon vet vad du har gått igenom och fortsätter gå igenom.
Skönt att huvudet är åter över vattenytan Rewner :) drygt med mensvärken, är det något du absolut inte känner igen så skadar det nog inte att slå en signal till gyn och kolla av läget. Tack för peppen om mina ägglossningsstimulerande! Hoppas så att de funkar redan denna cykeln även om jag inte blir gravid, är så enormt less på mina superlånga cykler..
Hade en liten deppig diskussion med min sambo igår, han berättade att flera av hans kollegor är på och tjatar på honom och undrar om inte vi ska skaffa barn snart, varför vi inte har några barn än och någon hade till och med uttryckt sig i stil med ?vad är problemet, får du inte komma till eller?. Inte nog med att jag blir fly förbannad på så fullständigt hjärndöda och vidriga kommentarer som den sista, tycker också så synd om min sambo som behöver ta dessa kommentarer i sin vardag. För mig är det helt ofattbart hur man kan vara så okänslig mot en kollega.. Jag har fått kanske två eller tre frågor på mitt jobb, men det har ändå varit diskreta och finkänsliga frågor även om jag kan tycka att det inte är något man frågar om alls.