Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Glada julnyheter här. Jag hade ju BIM igår, men ingen mens dök upp och när jag testade nyss fick jag ett tydligt pluss :)
Glada julnyheter här. Jag hade ju BIM igår, men ingen mens dök upp och när jag testade nyss fick jag ett tydligt pluss :)
Idag kom mensen.. känns jobbigt. Tankarna snurrar, tänk om det aldrig går? Prickar vi in dåligt kring ÄL? Vad kan vi göra bättre? Känns som att så många plussar. Jobbigt detta ska ta sån tid..
Hej alla!
Så spännande med alla som väntar BIM har i dagarna! Håller tummarna för er!
Själv kom min ÄL tidigare än väntat, redan på CD14 när den egentligen var beräknat CD21... Och pga att jag inte använder ÄL-tester så missade vi den nästan helt, hann bara ha sex på själva dagen som ägglossningen skedde (enligt NC) :(
Någon som vet om det ändå finns en bra chans att det blev något denna gång? Eller är chansen så liten nu när vi missade alla fertila dagar innan att det mer eller mindre bara är att rikta in oss på nästa månad direkt? Känner mig så besviken :( vi som inte kunde försöka förra månaden heller.
Tog test i morse BIM-1 på testlagrets stickor. Tog 2st och båda visa svag linje!
Har vart med om spök innan så vågar inte riktigt ta ut nått men visst borde väll inte 2st ge spök? Aldrig testat med testlagret innan.
Visst ser ni oxå?
Ni hade rätt! Känns så overkligt <3