Dalarna91 skrev 2022-11-17 18:28:53 följande:
Det är okej att vara ledsen, speciellt när mensen va sen. Men kan det vara för tidigt att ta ett test ?
Sist jag va gravid tog jag på kvällen, de va negativt. Tog ett dagen efter med morgon urin och då va det positivt.
Jag har beställt q10. Startar imorgon, ska man ta det till ägglossning?
Är på ÄL+17 idag, så tycker inte det borde spela någon roll vilken tid på dygnet jag testade. Hade visserligen bara hållt mig i lite mer än två timmar, men urinen såg inte så utspädd ut och det fanns verkligen inte tillstymmelsen till streck på stickan, och det digitala var ett tidigt digitalt. Så tror tyvärr inte det finns någon chans kvar, men tänkte nog ta ett test med morgonurin imorgon ändå för att verkligen kunna gå vidare. Har fått fint stöd av sambon ikväll och han sa att han tycker det är så orättvist att jag får bära så mycket av besvikelsen när det inte blir något plus. Är väl för att jag är den som känner efter och analyserar minsta lilla tecken i kroppen, han har ju liksom inte den möjligheten.
Jag har tagit q10 varje dag genom hela cykeln. Vet inte om det finns något rätt eller fel.
Hur går det för dig, blöder du mycket eller har det avtagit?