Förstår att du inte tänker vänta Dalarna, det hade banne mig inte jag heller velat :P hoppas så att det är positivt!
Fyrklöverns, förstår att du nojar över teststyrka och temp, men i mina ögon ser båda hur bra som helst ut :) har du funderat på att sluta tempa för att slippa ett stressmoment, eller känns det skönt att fortsätta för att ha lite kontroll liksom? Åh fick en klump i magen av det du berättade om när din bror väntade sitt tredje och att det dessutom var en hoppsan. Alla dessa som lyckas få till en hoppsan, känns liksom helt otänkbart numera? Jag hade en jobbig stund på nyår i år, firade med vänner där ungefär hälften har barn och hälften inte. Ett av paren som har barn pratade om att de kanske ska skaffa ett till, och diskussionen var så himla lättvindig och det räknades ut ålderskillnad som kommer vara mellan barnen och vilken månad man helst ville att barnet skulle födas för att pricka in det bäst osv. Satt med en stor sten i magen och bara väntade på att frågan skulle komma till mig och min sambo.. Tack och lov gjorde den inte det. Lättnaden var enorm när samtalsämnet byttes vill jag lova!
Vad spännande att vara på gång med IVF Sophie! Hoppas att ni kan få en tid snabbt och slippa vänta. Får ni hjälp via landstinget eller betalar ni privat? Hade jag haft möjlighet hade jag nog försökt välja en klinik som har öppet i alla fall delvis på helger och röda dagar, känns som att det annars är stor risk att behöva vänta ytterligare månader om man prickat in rätt dagar för återföring och sånt på helger. Sen ska det såklart kännas bra i magen också, bemötande och så tänker jag :)
Fortfarande inget positivt ägglossningstest för mig, börjar noja lite igen nu. Tyckte flytningarna var vattniga igår kväll så funderar över om jag kan ha missat stegringen och att jag ägglossade sent igår eller kanske i natt.. Får se vad tempen säger imorgon :)