Inlägg från: Anonym (Solsken!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solsken!)

Snälla lite solskenshistorier

Jag har en! Har genomgått två MA, utan några barn innan. Första blev till på första försöket, andra på andra försöket. Nu är jag gravid i vecka 25, som blev till på fjärde försöket efter sista MA:t. Så det behöver inte ta lång tid! 

• Anonym (Solsken!)
    Anonym (Orolig) skrev 2021-08-14 19:54:23 följande:
    Tack. Jag hoppas verkligen att det går snabbt. Just när man är mitt i det så känns det inte så hoppfullt
    Nej, jag vet. :( Men håll ut! 
  • Anonym (Solsken!)
    Anonym (Orolig) skrev 2021-08-14 20:53:53 följande:
    Tack. Jag får göra det. Berättade för 7 åringen idag och det gjorde det inte bättre. Kommer inte våga berätta för någon innan rul nästa gång känns det som

Nej, man blir tyvärr lite ärrad. Vi hann berätta för någon familjemedlem pga det var lättare än att behöva ljuga (det var midsommar och skulle bjus på drinkar). Tredje graviditeten, den som är nu och går bra, berättade vi tidigt just för att familjerna skulle förstå att vi skulle ha det tufft om det gick dåligt en tredje gång. Jag ångrar inte att jag berättade dom första gångerna (det var bara för bästa vännerna och ett syskon) men jag förstår att det är annorlunda med ett barn som inte förstår på samma sätt. 

Stor kram och lycka till och kom ihåg att du är långt ifrån ensam <3 

Svar på tråden Snälla lite solskenshistorier