FET när hade du positivt äl test?
Vi har fyra stycken blast. I frysen och har nu igår kväll fått positivt äl och även nu på morgonen.
Kliniken sa att vi skulle testa på morgonen men efter symtom igår kunde jag inte låta bli.
Nu till min fundering, om gårdagens positiva räknas får jag göra insättning på fredag, men räknas det som gjordes idag får vi inte göra den här månaden.
Jag är rädd att göra det och det blir misslyckad för att vi hade för bråttom, det är ju inte gratis dessa behandlingar.. Men samtidigt vill man inte vänta.
Äl har man ju inte heller exakt efter positivt äl test, så kan några timmar spela roll med tanke på att det inte var positivt på lördag morgon men sedan på kvällen.?
Någon som själv testat positivt på kvällen och då fått räkna den dagen som positivt och gjort insättning?
Har läst runt och verkar som dag 17-18 är vanligt för FET i ostimulerad cykel. För mig blir fredag dag 18 i ostimulerad cykel. Har ca 28-29 dagars regelbunden cykel.
Kommer självklart ringa kliniken direkt imorgon, men som ni vet alla som går igen detta så är huvudet på högvarv och man vill höra solskenshistorier!