Varför vill hon aldrig ha sex?
Det var en legitim synpunkt. Den är inte korrekt men det kunde du inte veta baserat på det jag skrivit. Jag kan såklart inte läsa tankar men har aldrig hört någon klaga och med tanke på den gedigna uppsättning tjejer jag haft sex med under mitt liv så känner jag till det mesta.
Att jag skriver att jag inte behöver förspel betyder inte att jag tror att tjejen inte behöver förspel (vilket iofs vissa av mina tidigare kk inte behövt). Jag förstår att hon behöver det eftersom de flesta kvinnor behöver det. Överlag är det dock upp till var och en att säga vad man gillar och vill att den andre gör, speciellt i dessa tider när man kan som kille bli åtalad för våldtäkt för att haft sex med en tjej som var med på det om hon dagen efter ångrar att hon hade sex.
Jag har läst din tråd och jag har lite tankar:
Använd ord, tala om att du tycker hon är så fin och sexig, sånt hjälper väldig mycket om man har lite extra kilon eller komplex över nått med sin kropp. De psykiska spärrarna släpper en hel del och man kan koncentrera sig på att ha det trevligt. Ös på med kommentarer och fysisk närhet.
Annars tycker jag du ska ha ett allvarligt samtal med henne och tala om att du verkligen vill ha ett fungerande sexliv med just henne, du saknar det och vill veta vad du kan göra eller vad ni kan göra tillsammans för att jobba mot det. Jag tror faktiskt hon behöver få sig en liten realitycheck på att detta är en viktig sak för dig och liksom även för henne om hon vill leva ihop med dig.
Jag har personligen svårt att se hur du är på kampsporten 15h i veckan men samtidigt har tid nog för ditt barn, kvinna och allt som måste göras hemma? Ta upp med din sambo vad hon tycker om detta, är hon nöjd eller finns det önskningar att saker och ting skulle vara annorlunda?