Inlägg från: Magical |Visa alla inlägg
  • Magical

Vad vill han?

Ni har setts i 2 månader och då inte så mycket eftersom ni har barn och 11 mil emellan. Hur många gånger har ni egentligen setts? Det kan väl inte vara mer än ca 4-6 gånger? Det är lite för kort för att veta hur man vill gå vidare, även om man pratar online eller på telefonen däremellan. 

Att vänta i 5 timmar på ett meddelande är i min värld rätt så normalt. Man kanske jobbar, man har fullt upp med barnen, man sover, äter, handlar, tvättar - ja det finns mycket man kan göra där man inte alltid har en dator eller mobil på sig. Folk är olika. Du kanske är som jag och alltid har telefonen nära dig, men alla är inte så. När jag mötte mannen jag idag är gift med trodde jag nästan han var dum i huvudet för han skrev enbart till mig efter 21 på kvällen. Det visade sig att på arbetstid hade han inte tid/tycker inte man ska göra det på arbetstid, han hade full rulle med 3 rätt små barn så han ville inte skriva med mig förrän efter de somnat så att han kunde fokusera på att bara skriva till mig utan att bli avbruten + att barnen fick sin tid med pappa utan att hans fokus gick till mig (bra gjort av honom - många föräldrar som sitter med mobilen hela tiden de är med barnen). När jag fattade det här fick jag ett lugn inom mig. 

Trist att du fick åka 11 mil och sen åka hem rätt snart. Hade ni inte prata om ifall du skulle sova över? Jag tänker att det är lite fort också, att presentera någon för barnen efter så kort tid. 

Jag tycker inte det ni är i = dubbla signaler. Det är helt enkel så här i början när man dejtar någon, speciellt när man har barn. 

Svar på tråden Vad vill han?