xnfsm skrev 2021-10-16 23:27:44 följande:
Kan du prata med en barnmorska kanske? Jag blev lite lugnare efter det. Jag googlar också som en galning men det stillar ju inte oron direkt? Har fått veta att man får mer blod i kroppen överlag och därför lätt att det blöder från tex slemhinnor. Typ näsblod också. Jag har fortfarande mensvärk/växtvärk (livmodern) till och från. Oro över att börja blöda förstås men försöker att tänka att jag ej kan påverka. Det ska gå bra det här! Kämpa på!
Jag är i vecka 6 (5+3-4 cirka). Du då?
Jo jag tänkte göra det, eller jag tog blodprov för tsh i veckan som min ivf klinik tyckte att jag skulle göra men har inte hört nått från dem än så tänkte ringa på måndag och då även säga att det kommit lite blod. Har fått tid för tidigt UL v 8 men kanske kan flytta fram den lite tänkte jag..
Har du skrivit in dig än? Jag har inte riktigt vågat göra det än.
Ja men det låter ju också jätterimligt som du säger, och har inte blödit något mer heller. Har fått ömma bröst nu också.
Ja googla kan både ge hopp och bygga på oron känns det som, så svårt att låta bli fast man vet att man inte borde. Åh då är vi typ på samma dag, jag är också i v 6 (5+3).