Försiktigoptimistisk skrev 2021-10-25 22:04:06 följande:
Måste bara få noja lite...
Hade ett tidigt missfall för två månader sedan och nu är jag snart vecka 8. För två veckor sedan hade jag molvärk dagligen. Sedan försvann det. Har inget illamående, inget sånt. Känner lite att brösten är ömmare. Men sen... det känns som att jag behöver kolla i ett mikroskop för att känna några fler symptom. Har högre puls, kanske lite tröttare. Men kan ju bero på så mycket annat. Jag har ju aldrig varit gravid tidigare, förutom för två månader sedan men då kom missfallet i vecka 6. Har så lite symptom att jag inte alls känner mig gravid. Och oroar mig för att det inte finns något där längre. Någon som är/varit i samma sits? Har allt gått bra trots det? :(
Jag känner igen mig med oron, är i vecka 6+5 och har haft lite svullna bröst och ömma bröstvårtor men inte längre, har ingen molvärk alls i princip heller, vilket ja tänker man har om de växer å har sig? Så ja typ inga symtom här heller, har vul imorgon och orkar knappt hoppas samtidigt som man såklart gör det, har ma och mf I bagaget så man är extra kritisk till sin egen kropp då, sjukt jobbigt, men för att lugna dig, alla har ju faktiskt inte symtom å de går ju allt som oftast bra
lättare å vara positiv åt andra än sig själv :-P