Inlägg från: Bunkan |Visa alla inlägg
  • Bunkan

BF juni 2022

Hoppar gärna in här. Borde va i typ v 6+3. Var på VUL idag där ett pyttelitet foster sågs på ca 4 mm med fin hjärtaktivitet. Hoppas detta går vägen då jag var med om ett missfall i augusti. Går gärna med i FB-grupp

• Bunkan
    hurtänktedunu skrev 2021-11-04 13:28:07 följande:

Grattis. Var också med om ett missfall I augusti. V11 var det då. Så man är ju lite nervös nu men hoppas det går bra. Gjorde vul igår

Det är så psykiskt jobbigt med missfall. Fick ett innan dottern föddes augusti 2020 också, men då var det en ofostrig graviditet som kroppen ej gjorde sig av med själv. Hoppas det går vägen denna gången, är det första barnet?
  • Bunkan
    hurtänktedunu skrev 2021-11-04 18:51:41 följande:

Ja verkligen. Man kan ju aldrig vara lugn. Nej det är tredje barnet. Dom första två gick snabbt och enkelt så detta var mitt första missfall. På vul igår satte dom in mig på trombyl så det känns bra.

Åh någon speciell anledning att du får trombyl trots "bara" (är ju inte bara för någon som varit med om ett) ett tidigare missfall? Hoppas verkligen det går vägen denna gången för er <3 har själv ett nytt VUL den 26e nov så längtar tills dess!
  • Bunkan
    hurtänktedunu skrev 2021-11-07 12:24:34 följande:

Grattis. Skriv till mamma91a. Hon skickar länken till gruppen

Har försökt skriva till henne men inte fått något svar. Någon som är med i fb-gruppen kanske kan påminna henne om att gå in här och kolla sina meddelanden? :) om ingen annan kan skicka länken förstås :)
Svar på tråden BF juni 2022