Inlägg från: Emma1b |Visa alla inlägg
  • Emma1b

BF juni 2022

Hej, jag hoppar också in här. Har gjort ivf och plussat, om jag lyckats räkna rätt är mitt oficiella bf 1a juli, men då mina döttrar kom 10 resp 7 dagar tidigt tror jag mer på juni. Hoppas det är ok med alla. Har vul 18 nov, vill bara spola fram tiden!! Har haft en massa småblödningar men kliniken sa att det var vanligt och att jag skulle försöka att inte oroa mig. Lättare sagt än gjort!

• Emma1b
    Mamma91a skrev 2021-11-01 11:28:21 följande:

Vi har en helt hemlig fb-grupp för bf juni 2022. Den går inte att söka efter och man kan bars bli inbjuden via länken eller att va vänner på fb.

Skriv till mig om ni vill vara med I gruppen.

Jag vill också gå med i fb grupp! Väntar mitt tredje barn, bara i v 5+5 än så länge. Jag blev gravid via ivf och då får man alltid vul i v 8 . Tror jag iaf.
  • Emma1b

Jag kommer också göra nipt, har redan bokat tid till 3e december, v 10+3. På bådamina döttrarrs RUL upptäcktes avvikelser som kunde tyda på kromosomfel, vilket fvp sen visade att det inte var. Men det var en hemsk väntan, så den vill jag inte uppleva igen! Men nu vill jag veta så snabbt det bara går. Jag fyllde 40 i somras så man är ju ingen ungdom längre, haha.

Ikväll ska jag till gyn pga mina blödningar så jag hoppas verklogen jag får se ett fladdrande hjärta....

Min mage är så uppsvälld att jag knappt kan knäppa byxorna. Vet ju att det beror på hormonernas inverkan på tarmarna och dessutom äter jag Niferex, järntabletter, men det känns ju jättefånigt att börja med gravidkläder i vecka 7!! Hur är era magar?

Svar på tråden BF juni 2022