BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Går visst inte att citera så jag svarar såhär :). Tyvärr stannade det av vid 5 men det var ganska skönt att få sova ett par timmar! nu är det bara att vänta på att det drar igång igen och förhoppningsvis då på riktigt :)
Ni som tappat slemproppen, har det blött mycket i samband? Hur länge blödde det? Jag började blöda ganska mycket nu när jag va på toaletten. Rådfrågade förlossningen och de sa att jag skulle ringa igen om jag fyller bindorna snabbt. Blir så nervös av blod :/ Trots att detta är tredje förlossningen. Men det var ju 10 år sedan sist! Är beräknad 10 juni.
Ni som tappat slemproppen, har det blött mycket i samband? Hur länge blödde det? Jag började blöda ganska mycket nu när jag va på toaletten. Rådfrågade förlossningen och de sa att jag skulle ringa igen om jag fyller bindorna snabbt. Blir så nervös av blod :/ Trots att detta är tredje förlossningen. Men det var ju 10 år sedan sist! Är beräknad 10 juni.
Jag kan inte citera inlägg men grattis till bebisen! Låter som en smidig förlossning. Gud vad mysigt med en nyfödd. Snart har vi andra också en
Jättegrattis Lita89!! Så mysigt!!
Hoppas lillebror kommer snart här också ????
Det har slutat blöda. Så nu är det bara att fortsätta vänta på att mer ska hända...
Tack allihop! Och lycka till när det är eran tur <3