BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Ser ut som RFSU? Vill inte va en party pooper men skulle rekommendera ett digitalt test då RFSU många gånger ger streck trots att man inte är gravid :( är det ett positivt test så borde det ge utslag på ett digitalt nu så behöver du inte fundera :)
Ja det stämmer att det är rfsu, tänkte att jag väntar några dagar till innan jag testar igen. Då borde det ge ett starkare plus om det skulle vara något på gång, för att sedan ge mig på ett digitalt test. :)
Jag tror du skulle få positivt på ett digitalt i morgon med det där. Som sagt jag hade svagare och fick ändå 1-2 på digitalt. Och jag har tagit massa rfsu test men aldrig fått spök. Kanske beror på batch.
Jag hoppar gärna med i denna gruppen. Jag plussade ordentligt idag, men är lite oklart när bf är. Jag gissar på runt 16 juni :)
Detta bli mitt femte barn. Finns det ngn mer i gruppen som har fler barn :)
Jag hoppar gärna med i denna gruppen. Jag plussade ordentligt idag, men är lite oklart när bf är. Jag gissar på runt 16 juni :)
Hoppar in här jag också plussade för strax under två veckor sedan så har BF runt 4/6. Tog ett nytt digitalt test som visade 3+ imorse. ????
Har hunnit glädjas några dagar nu åt det trevliga beskedet om att vi väntar, men nu börjar oron krypa på kring allt som kan gå fel ännu. Det är ju kul att plussa tidigt, men nu straffar det sig med den långa väntan. Vad gör ni andra för att hålla er lugna så här tidigt i graviditeten?