Inlägg från: Anonym (_) |Visa alla inlägg
  • Anonym (_)

Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.

Anonym (Ett par no-nos) skrev 2021-09-23 17:18:16 följande:

Två no-nos är att försöka diskutera problem relaterade till att du är kort som kvinna, då försvinner tråden. Tror detta beror på en användare som postade om detta hela tiden. Har själv försökt diskutera ämnet pga. min dvärgväxt men nästa gång jag försöker får jag nog byta kön för annars försvinner tråden.

Andra grejen är att du får inte kritisera män som vill dela med sig av sina fruar till andra män, ej heller antyda att detta förmodligen är en form av självskadebeteende.

Blir intressant att se om mitt inlägg får stå kvar, dessa ämnen verkar så känsligt respektive så känsligt för kritik att man inte ens får påtala att ämnena är känsliga eller känsliga för kritik.

Användaren som skapade längdtrådarna "bytte kön" ibland också, men trådarna blev ändå borttagna. Så jag skulle vilja påstå att längdtrådar är strängt förbjudet oavsett vilket kön användaren har eller vilken användaren är.

Oavsett användare som skapar tråden är det alltså tydligen förbjudet att diskutera problem relaterade till längd. Patetiskt faktiskt!
  • Anonym (_)

Dessutom är det tydligen skillnad på användare och användare, vissa kan skrlva hur mycket de vill som uppenbarligen är emot reglerna, utan att få inläggen borttagna.

Vissa användare är immuna mot borttagning här. Vet vilka dessa är men vill inte outa deras användarnamn här.

Svar på tråden Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.