Nub teori v 13+4
Hej jag blev efter ultraljudet idag jätte nyfiken på vad det är för en liten som gömmer sig i magen, vad tror ni? Kille eller tjej? ;)
Hej jag blev efter ultraljudet idag jätte nyfiken på vad det är för en liten som gömmer sig i magen, vad tror ni? Kille eller tjej? ;)
Ja den lilla rackarn ville inte ligga helt exemplariskt men ändå spännande att se vad andra tror :)
Det kan mycket väl vara en pojke men INTE utifrån sista bilden. Det ÄR navelsträngen man ser på sista bilden. Har jobbat inom ultraljud i snart 8 år.
Definitivt en pojke. Grattis TS! Och det Anonym (Ul) tror är navelsträng på sista bilden är definitivt nuben, navelsträngen är högre upp och man ser också lite av den på bilden. Kram.
Gissar på att det är en liten pojk
Lite otydliga bilder ja. Krävs ju egentligen en perfekt, tydlig bild i profil. MEN jag skulle också gissa på pojke. Ser nubigt ut på bild 3, men den är som sagt inte i perfekt profil så det är förstås inte självklart. Skulle också rekommendera just strictly nub theory av alla facebookgrupperna, och the nubologists OM du nu skulle få för dig att betala en slant för att få bilden "analyserad". Spännande hur som helst! Kommer du ta reda på kön vid RUL om barnmorskan kan se?
Pojke.
Hej TS!
Först och främst: Grattis! Sedan, jag tror att du väntar ett litet gossebarn.
Jag hackar din tråd lite här eftersom det var så många som svarat :)
Är också nyfiken på vem som växer i mig. Bilder från v 13 (12+5). Oklart dock om nub:en syns... annars fpr vi vänta till RUL den 2 november :)
Jag hackar din tråd lite här eftersom det var så många som svarat :)
Är också nyfiken på vem som växer i mig. Bilder från v 13 (12+5). Oklart dock om nub:en syns... annars fpr vi vänta till RUL den 2 november :)
Nån som vill gissa på denna
Jag har kollat med grupperna på fb ang nub och fått svaret tjej från allihop så detta är spännande, ville bara meddela vad de skrev :)
Jag har kollat med grupperna på fb ang nub och fått svaret tjej från allihop så detta är spännande, ville bara meddela vad de skrev :)
Nån som vill gissa på denna