Inlägg från: Özlem03 |Visa alla inlägg
  • Özlem03

Otydligt vul

Hej alla fina !!

Var idag på vul för att kolla foster.

Är i v 9 ( 8+1). Gynokologen hittade hinnsäck och gulesäcken men ett suddigt fosterstruktur vilket ledde till att jag blev orolig. Han gjorde ul oxå samma sak där ?! Den mättes till 12 mm . Han sa det kunde visa suddigt då jag har muskelknutar ( myom) i vägen därav otydlig bild. Ha sa även att jag kanske kan vara i v7? Jag ska tillbaka om 2 v !! Är så jävla orolig för missfall igen. Är det någon som har varit med om liknande ???

• Svar på tråden Otydligt vul
  • Özlem03
    Mikasa skrev 2021-10-08 12:38:31 följande:

Hej där!

Bokade ett tidigt VUL eftersom min första graviditet slutade I ett MA. Enligt mina beräkningar från sista mens skulle jag ha varit i v. 7 men på VUL kunde man inte se mer än hinnesäck och gulkropp.... gyn trodde det var ett till MA och vi blev förkrossande. En vecka senare gick vi på kontroll och då såg man ett pickande hjärta, och nu är bebis här i min famn<3 graviditeten var tidigare än vad jag trodde, man kan inte alltid veta exakt. Så det finns hopp. Och om det inte skulle går bra så gör det det nästa gång. Kramar

Hej fina !

Tack för svaret !!

Så hoppet är inte ute då ??

Jag är så rädd då allt var så otydligt.? 12 dagar till nästa vul känns som en evighet?.
  • Özlem03
    Mikasa skrev 2021-10-08 22:09:39 följande:

Hej!

Nej tycker inte att hoppet är borta. Förstår att 12 dagar känns mycket. Jag hade egentligen 10 dagar mellan mina men lyckades boka ett tidigare VUL. Om du kan kolla redan efter 1 vecka så gör de. Då borde man se om det hänt något<3

Hej !

Funderar på att boka ett privat .. känner inga symptom längre förutom kissandet .
  • Özlem03
    Mikasa skrev 2021-10-09 12:28:16 följande:

Gör det, jag gjorde det och ångrade mig inte. Oavsett vad som händer som kommer det bli bra tillslut ska du se.

När du trodde att du var i v 7 på vul och långt gången var du då enligt dem ? Enligt mig var jag i v 8+1 men gyn sa att jag kanske är tidigt gravid kanske 7? Vill ju se ett hjärta !! =(
Svar på tråden Otydligt vul