Inlägg från: En manlig man |Visa alla inlägg
  • En manlig man

Känner mig avisad av partnern, sexuell frustration.

Det absolut vanligaste svaret på ditt problem är att han ska inte tvingas till sex. Om du presssr honom så blir det bara värre. Om han gör mer hemma än du så måste du hjälpa till mer. Boka in dejter och umgås utan press på sex.....iofs är det svaren en man får när han har samma problem som du. Du får nog andra svar för att du är kvinna. Iofs kanske inte nu när jag redan påpekat det. Då skulle ju det framstå som lite löjligt om man behandlade problemet olika om man är man eller kvinna.

Jag skriver som jag brukar skriva. Han bör ställa upp iallafall 1-2 ggr i veckan. Om han inte gör det så får du välja om du ska stanna eller gå. Det omvända gäller kvinnor.

• En manlig man

Det absolut vanligaste svaret på ditt problem är att han ska inte tvingas till sex. Om du presssr honom så blir det bara värre. Om han gör mer hemma än du så måste du hjälpa till mer. Boka in dejter och umgås utan press på sex.....iofs är det svaren en man får när han har samma problem som du. Du får nog andra svar för att du är kvinna. Iofs kanske inte nu när jag redan påpekat det. Då skulle ju det framstå som lite löjligt om man behandlade problemet olika om man är man eller kvinna.

Jag skriver som jag brukar skriva. Han bör ställa upp iallafall 1-2 ggr i veckan. Om han inte gör det så får du välja om du ska stanna eller gå. Det omvända gäller kvinnor.

Jag menar att samma sak gäller även för kvinnor om de tappar lusten.

• En manlig man

I vilken ålder är ni?

• En manlig man
    Melinaaaa8998 skrev 2021-11-08 00:51:12 följande:

Däremot så är det jag som gör allt hemma från att städa och hålla allt rent o fint hemma till att laga mat och annat ansvar som jag hjälper till med. Jag som håller koll på och organiserar till och med den ekonomiska delen och betalningar till avgifter vi har varje månad. Så till och med den delen är det jag som sköter, han har hjälpt ekonomiskt med den han har kunnat eftersom han haft en del skulder men jag som stått för minst 70% av alla betalningar från hyra till annat där jag kände att den största ansvaret både tankemässigt och annat låg på mig. Men vet om att det är bara en period som kommer förändras eller har börjat förändrats till att han hjälper mer nu ekonomiskt än den första perioderna. Så det är därför jag finner mig i en dödläge ? Om bara jobb gör han så himla kall eller att han kan inte hålla förhållandet vid liv , vafan ska man räkna med i längden ?

Han lever gott på dig och du verkar vara en bra kvinna av det jag läst. Märkligt att han inte kan uppbåda lite kraft för att tillfredställa dig så han kan fortsätta njuta av livet.

Är du snygg och smal också?
Svar på tråden Känner mig avisad av partnern, sexuell frustration.