Bf augusti 2022
Hittar ingen tråd för oss med bf i augusti så skapar en här där vi kan samlas! :) Själv har jag bf 6 augusti om allt går vägen, vågar inte riktigt tro att det är sant ännu.
Hittar ingen tråd för oss med bf i augusti så skapar en här där vi kan samlas! :) Själv har jag bf 6 augusti om allt går vägen, vågar inte riktigt tro att det är sant ännu.
Barn ett hade jag bruna flytningar i vecka 6 och 8.
Tredje graviditeten fick jag en rejäl färsk blödning i vecka 7 eller 8 som höll i sig någon timma. Var inte missfall.
Nu har jag haft bruna flytningar sedan bim-4. Trodde det var mensen som startade så bröt ihop och drack vin hela kvällen. Nu verkar det ha slutat iaf.
Fick precis brunaktig flytning/blödning. Är på bim - 2 och hoppas att det är en ofarlig nidblödning, men blir såklart orolig!
Har ni andra haft nidis?
Vet inte om det varit nidblödningar men med dottern hade jag blödningar redan från start men de återkom rätt snabbt igen och höll i sig hela graviditeten.
Nu har jag haft ett par blödningar också men varit utan i typ två veckor.
Hoppas de är en ofarlig blödning för dig. <3
Grattis igen! Så häftigt och roligt för din sambo också som får sin första.
Hur gamla är de andra barnen?
Är det rött eller också mer mot det bruna hållet?
Tja, inte så mycket jag kan göra bara att hoppas på ofarligt och att bebis får stanna där tills augusti :)
Håller tummarna för er!
Hej! Har nyss plussat och är gärna med i facebook-gruppen för augusti-bebisar :)
Hejhej! Jag plussade igår ???? har ett barn som är nästan precis 8 månader så kommer bli tätt ????
Gud, vart frågetecken istället för glada gubbar haha.
Jag har en augusti grupp på fb också, skriv gärna meddelande här om ni vill bli inbjudna. :)
Hej! Har nyss plussat och är gärna med i facebook-gruppen för augusti-bebisar :)