Inlägg från: Anonym (Syskonförsök) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syskonförsök)

Vi som planerar barn 2023

Hej! Hoppar in i tråden då jag och sambon önskar syskon tätt! Vi är 35 respektive 40, så därför vill vi inte vänta för länge med att förhoppningsvis kunna ge vår son ett syskon! Jag ammar dock fortfarande så har inte fått tillbaka varken mens eller ägglossning ännu, så vet ej när vi kan börja försöka men blir spännande att följa Er andra och hoppas på många plus och 2023 bebisar <3 
    Kram och Lycka Till Alla 

• Anonym (Syskonförsök)
    19977 skrev 2022-04-06 18:36:51 följande:

Välkommen hit! Hoppas mensen kommer tillbaka snart, har du planer på att sluta amma inom snar framtid?

och?
    HALLÅ HÖRNI! Idag kom min mens, så, nu hoppas jag innerligt att detta är sista mensen på sisådär ett år eller så. Har inte aaaaalls höga förväntningar på detta första försök hahaha?. Enligt mina beräkningar skulle BF bli 11-15 januari om det tar sig denna månaden. Högst troligtvis blir det ju inte så haha men drömma är jag bra på iaf.

Har inga planer på att sluta helt, däremot hoppas jag att den kanske kommer igång när natt-amningen är ute i leken? Men ja, vi får se och vi har ingen stress? Men om det blir en 2023-bebis är ingen gladare än jag :)

Håller tummarna att det tar sig för dig! Vad mysigt ändå att tänka att detta är januari-bebis försöket, nästa feb-försöket osv :) 
  • Anonym (Syskonförsök)

Men asså Stort Grattis till Alla gravida! Här går det undan :) Själv har jag inte börjat bebisverkstan ännu, men blir verkligen peppad och glad av Era plus! Grattis och Lycka Till nu :) Och heja Ni som försöker! 

• Anonym (Syskonförsök)

Stort grattis alla Ni som plussat och heja heja Ni som kämpar:) 

Jag hoppas ju fortfarande på en sen 2023 bebis, men har fortfarande inte fått tillbaka mensen efter sonen? Men hänger lite i bakgrunden i tråden och hejar på Er andra allt jag kan. Kram till Er

Svar på tråden Vi som planerar barn 2023