19977 skrev 2022-04-18 16:29:05 följande:
Åh vad roligt Skufsan, snart är det dags för er att pricka in ÄL då ju!!! Och som svar på ditt inlägg längre upp angående skiljelinjen (kan fortfarande inte citera ditt inlägg?) så gör jag som du skrev med att lägga skiljelinjen på den högsta av de 6 senaste temparna typ, inte riktigt alltid dock. Ibland lägger jag den bara nånstans emellan där jag känner att det känns bra, går lite på känsla haha. Men min tanke är att göra så iaf.
Åååhhh kul Blåbärsskogen! Det bådar ju gott om ni prickat in när du haft fertilt sekret, hoppas verkligen att det tar sig! Och vad kul att du skrivit in det första BIM-datumet, jag måste genast kolla upp mitt datum haha!!
Själv är vi mitt uppe i försök. Jag är på dag 13 och brukar ha ÄL på dag 17-18 om jag har tolkat min temp-kurva rätt, brukar ha tydligt tempskifte dag 18-19 iaf. Vi har haft fullbordat samlag idag och i förrgår, så cykeldag 11 och 13 alltså. Igår när jag gick på toa så hängde det ut en låååång blobb ur mig med fertilt sekret (sorry för TMI kanske hehe), ni vet en sån som man kan ta i handen och stretcha ut som man gjorde med maneter på stranden när man var liten haha. Så det känns som ett bra tecken! Jag tror även att jag hann skymta lite fertilt sekret på min sambo mitt i akten förut.
Men vi ska köra även onsdag, fredag och söndag också, så är förmodligen ÄL på fredag/lördag.
Såååå mitt datum för Beräknad ICKE mens är 6 Maj! Hihi, känns så sjukt att skriva den meningen.
Ohh spännande med äl snart!! En tanke som jag däremot känner mig dålig med är att OM det skulle ta sig så blir bf riktigt i början på januari, och det kan ju lika väl bli slutet av dec och jag känner mig sååå hemsk som tycker att det vore väldigt tråkigt... Jaja, somsagt så har jag inte alls höga förväntningar på denna gång men det är ju klart att jag hoppas på att det blir något och inte då en december-unge haha
Det känns så pirrigt i att faktiskt ha satt igång nu och köra fullbordade samlag istället för finska rycket (som obviously funkat
)