Inlägg från: Anonym (Nummer4) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nummer4)

Vi som planerar barn 2023

Hej!
    Hoppar på bollen lite sent här men vi har bestämt oss för att försöka utöka barnkullen med en nummer4 ???? jag har 2 egna och en bonus, alla är grabbar så vi hoppas verkligen på en flicka ???? 
    Jag har ÄL på söndag 14/8 (är dock lite oregelbunden i mina cykler) och har läst att man inte ska sexa för nära ÄL om man vill öka chansen för en flicka, så idag är alltså sista försöket denna månaden ????
    BIM är den 29/8 så nu håller vi tummarna ????
    Har bara en äggledare kvar efter ett utomkvedes dessutom så chanserna är nog ganska små gör fullträff ???? 
    Och planerna för nummer 4 är hemliga så tänkte det kunde vara kul att va med i en tråd och bollar tankar som kan dyka upp längs vägen. ????

• Anonym (Nummer4)
    amandakollb skrev 2022-08-11 10:42:36 följande:
    Hejhej! Spännande, jag har också hört att man inte ska ha sex för nära äl om man försöker få en flicka men vet inte hur mycket det stämmer :D men ni kan ju alltid testa! håller tummarna för dig :) 

Nej det är såklart bara teorier :) men det kan ju inte skada att prova! 

Idag fick jag första tecknet på att ägglossning är på G. Jag har vanligtvis rikliga äggviteflytningar i någon/några dagar innan ägglossning. Och idag fick jag dem men med lite blodstrimmor i. Har haft så någon gång tidigare men inte vanligtvis. Googlade mig till att det kan komma en liten blödning i samband med att ägget lossar. Så hoppas nu inte att vi sexade för nära ägglossningen :S
  • Anonym (Nummer4)
    amandakollb skrev 2022-08-19 10:34:57 följande:
    Jag har plussat! Jag tog ett till test nu på morgonen och tycker att det har ökat väldigt lite motför i förrgår. Det översta är idag. Plus att borde inte strecket vara starkare idag då jag är på bim? Vad säger ni? 
    GRATTIS Glad
  • Anonym (Nummer4)
    Uppdaterar listan Flört

25/8 Symetrical (hoppas på en Hoppsan, 4:e barnet)
    27/8 Summer13 (1a försöket, 3e barnet)
    29/8 Anonym (Nummer 4), 1a försöket, 3e biologiska barnet, 4e i barnkullen
    2/9 Cykelhjul (6e försöket, 1:a barnet)
    3/9 Barbrastreisand (3e försök, 2a barnet)

7/9 F (4:e försöket, 1a barnet)
Svar på tråden Vi som planerar barn 2023