Inlägg från: Anonym (Kanskebebis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kanskebebis)

Vi som planerar barn 2023

Hej! 

väljer att vara lite anonym just nu iaf innan jag vet något. 

mindre använt familjeliv på lääänge! Men behöver ni hjälp! 

när säker på att jag hade ÄL den 12 aug! 

iaf så har jag tagit test , igår ! Fick detta inom tiden! Och hänt på 2 stycken då alltså. Men ena mkt tydligare. 

ser jag ÄRLIGT fel ?! 

saken är att efter !! Kanske 15 min , så är det som poff borta ?! Vet inte vad jag ska tro nu. 

har faktiskt ett cb digitalt liggandes . Men vet inte om det är för tidigt . Vill SÅ ta det!! Men jag kommer bryta ihop om det står EJ , och att jag kanske tar det för tidigt ändå. Samtidigt, INGET tålamod ! 

har det extremt jobbigt privat. Så detta skulle komma som ett mirakel, gåva för mig verkligen. 

men vågar inte tro något  
    jag har även mailat dom faktiskt ! 

• Anonym (Kanskebebis)
    Cykelhjul skrev 2022-08-22 09:48:26 följande:
    Grattis!! {#emotions_dlg.flower} Misstänkte du  något innan du plussade? :D 
    Anonym (Kanskebebis) skrev 2022-08-22 07:20:18 följande:

Hej! 

väljer att vara lite anonym just nu iaf innan jag vet något. 

mindre använt familjeliv på lääänge! Men behöver ni hjälp! 

när säker på att jag hade ÄL den 12 aug! 

iaf så har jag tagit test , igår ! Fick detta inom tiden! Och hänt på 2 stycken då alltså. Men ena mkt tydligare. 

ser jag ÄRLIGT fel ?! 

saken är att efter !! Kanske 15 min , så är det som poff borta ?! Vet inte vad jag ska tro nu. 

har faktiskt ett cb digitalt liggandes . Men vet inte om det är för tidigt . Vill SÅ ta det!! Men jag kommer bryta ihop om det står EJ , och att jag kanske tar det för tidigt ändå. Samtidigt, INGET tålamod ! 

har det extremt jobbigt privat. Så detta skulle komma som ett mirakel, gåva för mig verkligen. 

men vågar inte tro något  
    jag har även mailat dom faktiskt ! 

Jag ser streck! När har du BIM? Testa digitala så vet du <3 

Har bim på torsdag eller fredag . Om man ska räkna från den dagen man hade äl? Om man är säker på när den var? Räknar man från den glada gubben då? Haha! 

alltaå jag har sparat urinet sen i morse och har suttit i timmar nu och tittat på det digitala . Om jag ska ta det i det jag har sparat . 

det är gravid kollens! Och läst mkt negativt om dom! Men det svagt svagt på rfsu vanliga med . Men 2 st positiv på dom stan två, det ena var svagare , sen dagen efter det starkare. Men just det att strecken försvann som , ja efter ?tiden? var slut . 

är det som jag inte förstår . 

sen så mkt ont jag haft där nere. ca 1 vecka innan bim ? 
    jag vet inte , jag vill inte hoppas på för mycket . Vet jag kommer bli jätte ledsen ! 

men tror jag tar det digitala nu ! 

och är det EJ! Så gör jag om ett om 2 dagar eller något . 

tack snälla för svar ! Uppskattar det verkligen !! 

• Anonym (Kanskebebis)
    Anonym (F) skrev 2022-08-22 10:15:32 följande:
    För det första, ta några djupa andetag :)

Hade du ÄL den 12e så är du på ÄL+10, vilket fortfarande är väldigt tidigt. Helst ska man ju vänta till ÄL+14 för att få ett säkert resultat. Sen ska man egentligen bara avläsa resultatet inom 10 minuter, efteråt så kan den visa fel. Så om du har fått ett positivt resultat inom 10 min så är det positivt :)

Om du känner att du måste ta ett digitalt test så vänta 4 dagar till eller tills du skulle haft din mens egentligen, så du inte slösar den i onödan. Lycka till!

Tack vad gullig du är !!! Ja precis ! Jag hade glad gubbe då vet jag . Och 1 vecka efter det ont där nere i kanske 2-3 dagar . Och brösten börjad med däromkring att göra ont ! Och gör än . 

det vart ett klart röt streck inom tiden utan tvekan! jag trodde ärligt jag skulle svimma där och då! Och lyko ruset ! Men sen efter ja ca 15-30 min så var det som borta ! Och det var då jag reagerade  

har sparat urin sen imorse ! Kanske tar det ändå med digitala! Blir det ett ej ! Så gör jag inget förens på bim eller efter . Beroende på då. 

tack gulliga för pepp och att du svara ! jag är SÅ redo för detta i mitt liv nu. Jag behöver det ! Jag behöver denna lycka och kärlek till mig . Och få ge all min kärlek till ?något? dumt det låter . Men ja så är det ! Och därav omständigheter så är jag livrädd för negativt ! Men ska försöka andas och ta det lugnt som du skrev ! Tack tack fina !! 

Svar på tråden Vi som planerar barn 2023