Vi som planerar barn 2023
Kan tydligen inte citera ditt inlägg...
19977:
Nja inga direkta symptom utom att det då och då känns av i nedre delen av magen, och lite lätt ont i svanken. Tog testet igår på morgon, tänker att jag gör ett nytt imorgon på morgonen. Hade verkligen varit den bästa överraskningen om det ökat då jag faktiskt fyller år imorgon ;)
Har följt Bf Februari gruppen rätt bra och så himla spännande för dig med ul till veckan, måste ju kännas jättepirrigt och kul! Hur mår du annars? Jag önskar verkligen dig det bästa och håller alla tummar att allting går bra!
Ja okej, hoppas verkligen strecket är starkare imorgon!!! Hade ju varit en sån skön bekräftelse, och grattis i förskott!
Ja jag kommer vara SÅ nervös i övermorgon när vi kommer till kliniken och ska in i rummet och få veta om det faktiskt finns något i livmodern eller inte. Just nu känns inte resultatet av NIPT-testet ens som en big deal utan det det är det där ultraljudet som gör mig nervös?. Jag mår oförskämt bra i min graviditet och av den anledningen är jag lite orolig att fostret kanske inte lever i och med att typ alla andra gravida runt omkring mår dåligt, så det känns nästan som att man ?ska? må illa. Men har haft lite sämre aptit de senaste två veckorna men har inte direkt något illamående, kanske en liten hint av illamående någon enstaka kväll. Tack snälla, jag hoppas verkligen på goda besked efter vårt besök! Fick precis ett påminnelse-SMS ?Glöm inte ditt inbokade NIPT-test om två dagar? iiihhh kändes så overkligt haha!!