Vi som planerar barn 2023
Symetrical: Glömde skriva att det är dom rosa, om det har någon betydelse hehehe
Symetrical: Glömde skriva att det är dom rosa, om det har någon betydelse hehehe
Upptäcker nu på morgonen att jag har likt fertilt sekret, bara 2 dagar efter mensen? Men fick en fundering om det kan vara min sambos säd (roligt namn hehe) från iförrigår men det brukar väl inte bli trådigt, eller blir det de? :'D Hursomhelst, känns tidigt med sånt typ av sekret redan men det kanske inte är så ovanligt, I dont know? ähh, jag har så mycket funderingar så ni får ursäkta haha!
19977:
Ja det brukar ju vara rinnigt... det kanske är fertilt sekret då, får börja med äl-test i helgen istället för att vänta till nästa vecka!
Tråkigt med mens, men då hoppas vi på en februari-mars bebis istället <3 Tycker absolut att du ska unna dig massa gott i helgen, det förtjänar man ;) För det ska säkerligen jag, blir något glas vin ikväll och bubbelbad!
Jag har haft fertilt sekret sedan i fredags och började testa med äl-test (1 per dag) från lördagen som alla visat negativt, senast nyss... Upplever nu också att flytningarna har gått från rätt trådiga imorse till att vara vattniga nu. Ska man fortsätta testa mer eller är det lika bra att ge sig nudå?
Woho! Fick glad gubbe på äl-testet nyss :) Tror ni det räcker med att ha sex ikväll? Vi kommer nog inte ha möjligheten imorgon då vi jobbar om varandra :/ Känns ju som att helst skulle man velat både idag och imorgon för att maxa...
Trodde det var positiv grav-sticka först!
Jag tror absolut det räcker att ha sex idag, ligg kvar en stund extra så kanske det kompenserar för morgondagens miss hehe.
Enligt ?experterna? ska det ju räcka att ha sex var tredje dag för att lyckas bli gravid. Jag försöker pricka in varannan dag under 1,5 veckas tid runt trolig ÄL för att täcka in fönstret. Men säg att du har ÄL imorgon så borde det definitivt räcka med sex idag, men ju oftare desto bättre antar jag väl.