• Sanlin90

BIM Januari 2022

Hoppar med här, fick ingen mens i december, inte heller i november men om min kropp håller sin störda 91 dagars cykel så bör jag få mens i januari, lite ptydligt när dock.... Funderar på om jag hade äl i dagarna då jag va sugen på sex igår från ingenstans lch ältestet gick från medelstarkt till svagt.

• Sanlin90
    Glittergatan skrev 2022-01-02 10:34:09 följande:

Hej!

Jag använder mig av clearblue advanced ägglossningstest och fick en fast glad gubbe i måndags (hade inte testat innan i måndags heller så den kan ha vart innan). Vi började ju då i måndags med vårt första försök till ett barn. Beräknad ägglossning blev då i onsdags. Jag hade ägglossningssmärtor från måndag och framåt.

Jag testade också i onsdags när gubben försvunnit från testet och då kom den igen, tänkte då att jag kanske inte hade haft ägglossning och kroppen försökte igen, så tog ett till test igår och då kom den glada gubben igen... NC har bekräftat att jag hade ägglossning i onsdags. Men varför fortsätter jag få positiva ägglossningstest? 

Anledningen till att jag fortsatt testa är för att jag vill se ett negativt test och få bekräftat att LH toppen har varit :) 

Du har inte haft någon temphöjning ännu så gissar att äl inte skett ännu
  • Sanlin90
    Glittergatan skrev 2022-01-02 20:07:06 följande:

Vad jag förstår så har jag haft en temphöjning på 0.35 celcius, vill minnas att NV säger att det sker en genomsnittlig ökning ååh 0.3 celcius efter ÄL. Men den höjning jag fått är inte tillräcklig alltså? Förstår tyvärr inte, hur ska det vara? :)

Förlåt jag såg fel! Tyckte det va streck mellan sista temperaturerna så jag såg det som du va på ägglossningdagrn sen dom efter va hur den trodde din temp skulle göra!
  • Sanlin90

Vet inte när/om är är/varit eller bim men har molvärk igår och idag och massa äggviteflytningar men inget positivt äl test men mosstänker äl är på gång, är på cd 78 så nån gång snart borde väll kännas vra, har tid till gyn på torsdag.

• Sanlin90

Vet inte äl eller bim men har fruktansvärd värk i tjrjmagen, inte direkt molvärk utan mer som det drar sticker och skär ner mot ljumskarna, minns att värken är på rätt ställd men minns inte känslan från när dottern va i magen, någon som känt skillnad på mensvörk och gravidvärk? Mensvärk brukar vara mer dov sprängande värk för mig hela tiden men den här är skörande stickande typ som ligamenten, känns när jag hostar ner i ljumskarna och är i intervaller.

• Sanlin90

Vet ju inte om/när jag ska ha mens, va på gynundersökning i torsdags och blödde några droppar efter och idag har jag bruna flytningar men inte ont så v er t inte om det är rester efter undersökningen

• Sanlin90

Förvirrad, är på cd 96 och har nu varit sjuk i typ 1,5 v och för 1,5v sen hade jag lite rosa bruna flytnibgar i några dagar, tog test för 1 v sen som va negativt, hade sex för ca 15-16 dagar sedan senast.
    Idag har jag molvärk och började må lite illa i em, funderar på att testa igen även om det är osannorlikt att jag är gravid, vad tror ni? 

• Sanlin90

Tråden är från i år ni ska va med i 2023

Yrup skrev 2022-12-20 16:57:52 följande:

ÄL i förrgår så hoppar in i denna tråd också 😄
Svar på tråden BIM Januari 2022