BIM Januari 2022
Testade igen imorse med testa tidigt på ÄL+9 (BIM-4). Är det här positivt eller ett torkstreck???
//
Testade igen imorse med testa tidigt på ÄL+9 (BIM-4). Är det här positivt eller ett torkstreck???
//
Shit, kan detta vara på riktigt? :o
BIM +3 och clearblues testa tidigt... det är ju ett solklart streck!!!!
Håller tummarna för er alla, vet hur jobbig väntan är! Det här är 15e månaden som vi har försökt :o
Kunde inte hålla mig längre. Bim - 1
Så glad!
Hej! har följt den här tråden men inte gjort något inlägg ännu. Grattis till er som plussat och jag håller tummarna för oss andra <3
jag har normal längd på min cykel och mensen är regelbunden. Enligt appen Flo denna månad
Äl: 16/1 ish
Bim: 31/1 ish
24/1 upptäckte jag bruna flytningar i trosan inte så mycket
25/1 fortfarande brunt, dock rosa på pappret när jag var på toa
26/1 idag inga bruna, lite rosa på pappret runt kl 8. och nyss började det blöda som mens + koagulerat blod. Lite mensvärk men ändå inte
tänkte att det var en nidblödning först men nu vet jag inte vad. Kan ju inte vara missfall på ägget borde typ fästa nu? Vad tror ni? jag är så förvirrad för det kändes annorlunda denna gång med symtom osv och har aldrig haft blödning om jag inte har mens
alltid mellan 27-30 dagar :)
Ja den har varit väldigt tydligt senaste månaderna med både värk, flytningar och sexlust. Började tempa strax innan äl denna månad så det är inte tillförlitligt ännu.
det blöder fortfarande, men typ mest när jag går på toa och torkar mig. Väldigt rosa/röd fortfarande med lite koagulerat blod
Förvirrad, är på cd 96 och har nu varit sjuk i typ 1,5 v och för 1,5v sen hade jag lite rosa bruna flytnibgar i några dagar, tog test för 1 v sen som va negativt, hade sex för ca 15-16 dagar sedan senast.
Idag har jag molvärk och började må lite illa i em, funderar på att testa igen även om det är osannorlikt att jag är gravid, vad tror ni?
Grattis till plus ni som plussat! // Jag har lagt bebisverkstaden lite på is, jag har haft ägglossning nu i tisdags, vi har verkligen myst dessa dagarna med han har inte kommit något i mig - vi har endast gjort de för att vi varit sugna på varandra
Det som händer, det händer. Blev så stressad och nedstämd med alla tester hit och dit, samt så orolig att det ska vara något ?fel? med mig fast vi endast försökt 4 månader.. Knäppt jag vet.. Men jag älskar att följa tråden ändå och håller tummarna för er!
Godmorgon!
Idag fyller jag år och fick en fantastiskt present imorse i form av - mens!
En dag sen, men jag var förberedd då jag testade negativt igår på BIM.
Nya tag nästa månad och jag ska definitivt fira mig själv med vin ikväll :)
Totalt. Känner nada. Har inte haft någon känsla att jag ägglossat alls. Jag kontrollerade med tempen i några dagar för jag kunde inte hålla mig och då låg den högre så jag misstänker att ägget släppte. Men känner mig helt apatisk nu. Ingen PMS som man kan missta för grav-symtom ens. Räknar bara ner dagarna nu så jag kan köra igång en ny cykel. Tror BIM är flyttad till söndag 30/1, ägget verkar ha släppt 16de eller 17de.
Hur känner du? <3
Tror jag just plussa
Det blev både drinkar, bubbel och rödtjut ;) Satt som en smäck!!
tack så mycket :)
Det känns nästan lite pinsamt att skriva det här, med tanke på mina ?säkra? uttalande för några dagar sen om att jag får sikta på februaritråden. Men imorse plussade jag! Hade verkligen noll förhoppningar men så var tempen förhöjd imorse (BIM imorgon) och det gjorde mig fundersam. Tog ett test igår där jag fick ett supersvagt streck 5 min efter sista avläsning som jag antog var spök. Så att dagens var så mycket starkare och började dyka upp redan efter 1 minut känns skönt efter två täta missfall
Självklart! När tempen dippade rätt mycket på ÄL+7 hade jag extrem mensvärk, kunde knappt jobba. Men nu antar jag att det kan ha varit en implantationsdipp kanske?
Haft molande värk i magen sen äl, igå kväll fick jag krafrig mensvärk, kändes som mensen skulle komma, testade imorse o blev inte gravid. Så besviken, ont än men ingen mens ännu. Tog ut horonspiral 28 dec.
beställt cb äl tester till nästa gång.