Inlägg från: Anonym (O..ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O..ja)

Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?

Om jag har, så många gånger.

Jag har varje år på julfesten att vara så slampig jag kan, min ex.man och jag levde i en "hotwife" relation där julfesten var årets höjdpunkt.

Jag klär mig alltid extremt utmanande - aldrig trosor, dricker lagom och spelar alltid som att jag är alldeles för berusad.

I år blev det som alltid, jag lyckades med mitt uppdrag, dansade så alla stirrade, lät alla som ville ta på mig vart de ville göra det.

Sög av en kille inne på toaletten, sedan följa med ngn annan hem, följt av en härlig walk of shame där folk stirrar ut mig.

Det har blivit en o annan gift man med åren.

Hedrar min bortgångne man med att hålla liv i traditionen. 

• Anonym (O..ja)
    Younewernow skrev 2021-12-17 13:26:11 följande:

(Anonym O ja )

Är det bara julfesterna som du känner att du vill leva ut den sidan ?

Eller är det av rent andra praktiska skäl?

Tänker borde vara väldigt lätt för ensam tjej att leva ut detta om man vill oftare.

Jag lever ut den sidan med glädje året runt, men julfesten är liksom min högtidsdag, det är en lång historia hur det blev så, men kortfattat det var på en sådan hela mitt hotwife-liv verkligen kom igång på allvar.

Det är inte många kvinnor som för höra från sin man/kille att du visar för lite hud, klänningen är för lång, klackarna för låga, klart du ska operera större bröst och fylla läpparna mer.

Vi experimenterade fram roliga uppdrag med åren som jag fortfarande utför och hittar på nya saker lite då och då.

Kan bli skinnkorsett, hotpants, lårhögastövlar med 10-20cm platå,  extrema lösogonfransar och 2 höga tofsar i håret bara jag går och handlar, allt slutar inte med att gå hem med en eller fler killar.

Men det jag verkligen lärt mig, beté dig som jag gör, se ut som jag gör, många gifta män är inte trogna sina fruar länge när frun inte är med, det tycker jag är sorgligt, man ska ha en klar överenskommelse med sin fru/tjej innan man raggar och följer med mig tycker jag.
Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?