IVF 2022

Är på rd7 och befarar lite att det inte gått vägen den här gången heller
Fick en lätt ljus blödning igår, försökte inte tänka på det men idag har jag blött mer (men inte supermycket) och haft molande mensvärk. Vill hålla hoppet uppe men inte allt för mycket för jag kommer bli så himla besviken om det är negativt på onsdag. Funderar på att ta ett test på lördag mest för att se OM det är positivt, om det blir starkare eller svagare på onsdag.
Jag har haft en del hugg och stick i magen innan blödningen, men i förrgår högg det till rejält så fort jag rörde mig, sen kom då blödningen dagen efter. Annars har jag mest känt mig sjukt hungrig! Vilket bara kan vara PMS men känner inte igen att jag haft sån här hunger förut innan mens.
Tog ett test igår som var helt blankt om där är en liten där bör jag vara v4+3 idag, men tycker att det borde visat ett svagt streck åtminstone. Har typ slutat blöda, totalt tre dagar, brukar annars ha mens 5-7 dagar. Vet inte om jag ska ringa Livio redan imorgon eller vänta till faktiska testdagen på onsdag. Oavsett hinns det nog inte med något nytt ÄP innan dem har semesterstängt
Mitt test i onsdags var negativt
Så nu blir det ingen ny stimulering förrän i augusti då kliniken har stängt i juli.
Men konstig som man är vill jag ändå inte släppa det lilla hoppet man hade den här cykeln, "kanske jag bara är låghormonare?" "Kan man få plus senare än v 5+?" "Har mått lite illa senaste två dagarna..kan det vara något ändå?" "Kanske blödning i tre dagar i betyder att det är kört?" Som sagt, kan noja över sånna frågor hur mycket som helst.
Så nu blir det ingen ny stimulering förrän i augusti då kliniken har stängt i juli.
Men konstig som man är vill jag ändå inte släppa det lilla hoppet man hade den här cykeln, "kanske jag bara är låghormonare?" "Kan man få plus senare än v 5+?" "Har mått lite illa senaste två dagarna..kan det vara något ändå?" "Kanske blödning i tre dagar i betyder att det är kört?" Som sagt, kan noja över sånna frågor hur mycket som helst.
Tråkigt att stimuleringen inte gick vägen men ändå bra att ni får göra en insemination! Hoppas på att de fungerar håller alla tummar och tår för er!
Stort grattis till er som fått plus!
Jag tänkte höra om någon haft erfarenhet av positivt ägglossningstest flera dagar i rad? Vanligtvis brukar jag få utslag 1-2 dagar och därefter sjunkande LH, men nu har jag haft positivt i 5 dagar!
Jag gjorde ju FET 2/6 men fick en tredagars blödning på rd 7 och testade negativt rd 11 och 13 samt onsdag förra veckan som skulle varit rd 20. Jag har till och från mått väldigt illa, särskilt igår och idag.
Borde haft ägglossning i måndags eller tisdags.