Obefogad Orosanmälan?
Hej alla!!
När jag hämtade mina söner i fredags tog pedagogerna mig åt sidan och sa att vi har gjort en orosanmälan.
Jag blev såklart helt ställd och fråga varför?
Dom sa att det var pga av hål i kläderna och att min fyra åring har sagt att han får vara uppe sent på kvällarna.
Han kan inte klockan och har ingen tidsuppfattning alls (Han lägger sig 18.30-19.00 Måndag till Söndag)
Vi har ärvt TON med kläder och några kläder har ungefär ett MICROSKPISKT hål någonstans, lite fnasig krage och lite sånt vanligt slit på sig.
Men det roliga är att när jag har hämtat dom och det har PISSREGNAT så har dom varken haft regnkläder eller stövlar på sig, dom har varit blöta upp till knäna.
Ibland har den minsta 2 år haft bajsblöja på sig vet inte hur länge och varit alldeles röd och haft jätte ont i rumpan. Flera gånger har hans händer varit iskalla och knallröda fast han har 3-4 par vinter labbar på dagis. Dom har struntat i att sätta på han halskragen som vi har 2-3 par i hans fack.
Dom har slarvat bort dyra fina handskar till 4 åringen.
Och det var det dom sa till mig. Att det var pga av hål i kläderna och att 4 åringen sa att han fick vara uppe sent på kvällarna.
Är det befogat eller inte?
Tack för feedbacken...