Inlägg från: Anonym (Solrosen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solrosen)

Hur var ert missfall?

Anonym (Zelda) skrev 2022-02-18 10:14:39 följande:
    Hur var ert missfall?

Hej alla!
    Jag fick troligen ett missfall för två dagar sedan. Jag började plötsligt blöda rött blod. Ingen större mängd. Utan räckte med ett trosskydd. Byte bara två gånger på ett dygn. Vid ett toalett besök så slank det ut en blodigklump. Den var väldigt sammanhållande. Trådig/hinnaktig. Tog bild, men tvek på om någon vill se. 
    Jag har inte direkt haft ont eller så. 

Hur som helst. Jag har bara haft rosa/beige  små blödningar sedan dess.

Hur var det för er som fått missfall?
    Hur länge små blödningar?
    Hur vet man att allt kommit ut?

Beklagar missfallet (om det nu var ett missfall) <3

Vi fick reda på igår att vi fått missed ab på UL :( Åkte in till gynakuten då jag börjat blöda lite grann. Första graviditeten och vi va så förväntansfulla. Känns som ett misslyckande nu fast man vet att det är vanligt.  Jag var i vecka 12 och barnet hade slutat växa i vecka 6. Börjat blöda en del, men inte jättemycket klumpar än. Är rädd att man kommer blöda jättemycket eller att jag inte kommer blöda ut allt. Vill ju bara att det ska vara över nu så man kan testa sedan igen. 

Någon annan som varit med om liknande och hur mycket blödde ni? Vecka 6 är ju ganska så tidigt så man kanske inte blöder lika mycket då?

Styrkekramar till er andra med, hoppas vi kan hitta lite stöd i varandra och snart komma vidare igen :)

• Anonym (Solrosen)
    Anonym (Zelda) skrev 2022-04-01 19:02:05 följande:

Om någon hittar denna tråden.  Så har jag precis plussat igen! :)
    Hoppas det går vägen nu!

Åh grattis! Håller tummarna :) Det ger oss andra lite hopp med :)
  • Anonym (Solrosen)
    Anonym (Zelda) skrev 2022-04-02 10:48:18 följande:
    Tack! Det var ett missfall jag fick i feb. 

Åh beklagar verkligen! 
    Så jobbigt!

Jag blödde ungefär som en mens, lite längre. 
    Jag var också rädd för att inte allt skulle komma ut. Jag tog ett gravtest senare som då visade negativt. Har inte haft några smärtor eller feber. 

Du kan alltid ringa gyn och be dom dubbelkolla. 

Massa kramar till dig! 
    Det kommer bli bra <3 

Okej, Ja jag blöder oxå som en mens nu, lite klumpar ibland. Vilken vecka fick du missfall? 

Tänkte oxå att jag ska ta ett test om någon vecka och se :) Har ett inbokat återbesök hos gyn om två veckor för att se så allt har kommit ut. 

Tack snälla för peppen! :)

Svar på tråden Hur var ert missfall?