Någon mer som ruvar?
Har Vi några ruvare som vill följas åt och peppa varandra fram till testdag?
Har Vi några ruvare som vill följas åt och peppa varandra fram till testdag?
RD0 här, ganska nyss kommit hem från mottagningen. Varit så nervös senaste dygnet att det inte skulle blir någon ET pga få mogna ägg (3st) men två av tre hade blivit befruktade så nu hoppas vi på en till frysen oxå men känns bara som en bonus i nuläget. Testdag 12/3 - så långt kvar!
Jag tjuvtestade i morse, två dagar innan officiella testdagen men jag vet inte vad jag ska tro?
Dagen före testdag, visst är det ett + jag ser?
,
Inne på ruvardag 10. Har dumt nog tjuvtestat redan, vilket var negativt. Dumt beslut man blir ju bara ledsen. Så nu väntar jag några dagar till innan nästa testdag. Officiell testdag den 11/3.
Stor kram till alla! Det är verkligen inte lätt detta?
Stort grattis till er som plussat!
När kan man tidigast testa? Dvs hur räknas det i en IVF cykel.
Om jag ex satt in ett 5 dagars ET så var ju ?ägglossningen? 5 dagar tidigare. Och om jag fått ett testdatum 18 dagar senare borde det väl vara ÄL+23? Eller hur tänker man, haha!
När kan man tidigast testa? Dvs hur räknas det i en IVF cykel.
Om jag ex satt in ett 5 dagars ET så var ju ?ägglossningen? 5 dagar tidigare. Och om jag fått ett testdatum 18 dagar senare borde det väl vara ÄL+23? Eller hur tänker man, haha!
Inne på ruvardag 10. Har dumt nog tjuvtestat redan, vilket var negativt. Dumt beslut man blir ju bara ledsen. Så nu väntar jag några dagar till innan nästa testdag. Officiell testdag den 11/3.
Stor kram till alla! Det är verkligen inte lätt detta?
Hej!
Jag hänger gärna på här. Efter 2 misslyckade inseminationer i slutet av förra året har vi nu gått över till ivf.
Gjorde äggplock den 22/2, ET 25/2 och testdag 12/3. 5 st till frysen.
Verkar inte kunna citera men skriver här direkt!
Så dumt men redan tjuvtestat, morgonen RD5 med blasto. Heeeelt blankt med rfsu testa ofta