Inlägg från: Anonym (Längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar)

Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?

Här har tråden stannat av lite men skriver ändå...

Hur har det gått för er? 

Jag fick missfall för 10 dagar sedan. Ett tidigt i v5, kroppen skötte allt fort. Började blöda söndag kväll och på onsdag kväll blödde jag inte mer. De få symtom jag hade försvann lika fort. 

Nu känns som en ända lång väntan på ägglossning igen. 

Ingen som har någon solskenshistoria i gruppen att de blivit gravid fort igen och man slipper missfall nr 2? 

Tankarna börjar såklart komma att det är kört för en när man passerat 40 och kanske äggkvaliten inte är bra längre. Men vet samtidigt att det kan hända alla. Så jag håller hoppet uppe på att få en liten sladdis att rå om 

• Anonym (Längtar)

Räknar jag från första dagen blödningen kom så har jag ägglossning runt den 18/9. Kan tänkas det stämmer, testar med ägglossningstest varje morgon och de ser ut att öka i färg.
    Jag hoppas att ialf att kroppen kommer igång fort. 

• Anonym (Längtar)
    Anonym (MA september) skrev 2022-09-18 19:48:39 följande:

Hej alla, jag beklagar verkligen att ni behövt gå igen ett ma eller mf!!
    Det har nu gått 11 dagar sedan jag gjorde den medicinska aborten för att få ut vårt döda foster (dött i vecka 9) blödde färskt blod 4 dagar sen fram till igår har jag haft bruna flytningar. Är det någon här som vet hur långt efter att ni slutat blöda som ni fick ägglossning? Och vad räknas som blödning? Räknas de bruna flytningarna som blödning?

13 dagar efter första blödningsrisken toppade min äl.
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Börjaompånykula) skrev 2022-10-25 07:25:06 följande:

Tillägg: Positivt ÄL-test igår :) Myste igår men kommer inte kunna mysa ikväll, så får hålla tummarna på de försök vi gjort. 

Spermier lever upp till 5 dagar. Så man behöver inte pricka in dagen. 
Svar på tråden Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?