Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?
Ja det är typ samma läge här. Har BIM på Tisdag/Onsdag om man skall lita på historiken men min ÄL va typ en vecka sen denna gången så jag vet inte alls vad jag har att vänta. Min kropp krånglade också denna cykeln. Det keffa är att jag har typ haft livmoderkänningar och sjukt ömma bröst hela tiden denna väntan. Känner av en massa hormoner men vet inte vilka slags hormoner. Kan va graviditet, kan vara PMS, kan vara mens På G. Det har gått lite upp och ner men inte försvunnit så just nu känns det som att vad som helst kan hända. Dessutom kändes det nästan som att båda mina äggstockar var aktiva denna månad, vilket iofs hade varit jävligt bra om det stämmer men gud förbannat vilken ÄL smärta jag hade. Allt var bara lite annorlunda liksom.
Jag har funderat en hel del på det här med stress denna cykeln. Jag kanske har stressat sönder cykeln? Det är inte så att jag går runt med axlarna vid öronen och hyperventilerar men jag har ju ett fett stressigt chefsjobb, vi köpte just ett hus och jag sitter och på daglig basis försöka hetsa fram en graviditet? stress är ju jävligt giftigt liksom. Funderar på vad jag borde göra. Känner mig både stressad och inte stressad. Har du tänkt något sådant?
ja vart fan är storken! Kom igen nu! Det har förvisso bara gått 4 månader men eftersom att man började försöka i Januari och sen fick missfallet så känns det ju som dubbelt så lång tid liksom. Vi skulle ju fått bäbis nu om 2 månader om allt gått som det skulle. Less på att vänta.