Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?
Ledsen - håller tummar å tår för dig. Känner igen hur negativ man är. Började ju också blöda tidigt och jag dömde ut det som kört men det behöver inte vara det. Ska du gå på tidigt UL? Har du några symtom? Ömma bröst eller illamående?
börjaompånykula - nyår! jag tror på dig! Nu kanske det händer. Och även om det skiter sig så har du hela 2023 på dig också. No stress!
Jag är tydligen längre gången än vad jag/vi/alla först trodde. Jag köper fortfarande inte det men enligt BM så är det troligt att jag är i 11+2 dvs den magiska gränsen är typ nådd. Jag har fortfarande jävla problem att acceptera det men det verkar som att alla andra är eniga. Mår inte illa längre men har blivit förkyld. Onödigt! Om 1,5 vecka är det KUB och när det är över, dvs med gott resultat, så har jag bestämt mig för att jag får lov att slappna av. Barnet är kvar och det har inte missbildningar och behöver tas bort. Då är det dags att gå in i läget att jag nog skall bli mamma. Känns absurdt ändå. Men än så länge väntar jag mig inget annat än elände. Skönt skadad man blivit, lol!
Håller tummarna för er nu quinnor! Glöm inte att stressa ner! SÅ viktig! Gott nytt!
Alltså jag blir Såå glad av att höra detta! Så kul att det verkar gå bra, man blir nästan lite rörd när man vet hur mycket du kämpat :) Så skönt att få lite positiva vibbar! Jag håller verkligen tummarna nu att det kommer gå bra och att du sedan kan försöka slappna av och inse att du ska bli mamma <3