Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
En för mig ovanligt produktiv helg är till ända. Solen har gett mig energi.
Nu önskar jag bara att jag kan ta tag i mina dåliga kostvanor och hitta tillbaka till mina nivåer av motion.
Vad kämpar ni med?
Nu önskar jag bara att jag kan ta tag i mina dåliga kostvanor och hitta tillbaka till mina nivåer av motion.
Vad kämpar ni med?
Kikar in sen
Kikar in sen
Vad kämpar ni med?
När man bor ensam får man skämma bort sig själv på lunchen! Fixade en skaldjurspaj med dill och vitlöksstuvning som blev väldigt god. En torr Cider till gjorde inte saken sämre.
När man bor ensam får man skämma bort sig själv på lunchen! Fixade en skaldjurspaj med dill och vitlöksstuvning som blev väldigt god. En torr Cider till gjorde inte saken sämre.
Jag äter alldeles för mycket godis, fika och snacks och det har direkt effekt på mitt psyke och mitt fysiska Välmående. Jag vill också äta mer protein och träna som jag gjorde för något år sedan. Jag verkar fallerat där 😬.
Jag förstår att det blir en stor omställning att bo ensam när man är van vid annat. Skönt att du börjar hitta trivsel i det!