Är era 10-åringar lika stökiga?
Låter som min son som har add. Inte klibbade tuggummin, men allt annat. Skulle absolut säga att det diagnosen, vi har jobbat hur mycket som helst med att få bort det men är helt omöjligt.
Låter som min son som har add. Inte klibbade tuggummin, men allt annat. Skulle absolut säga att det diagnosen, vi har jobbat hur mycket som helst med att få bort det men är helt omöjligt.
Cox orange:
Tycker det är många saker som får en att misstänka adhd, även andra saker jag inte tagit upp här som sagt.
Men som jag säger så behöver det ju inte vara det heller. Men vi hoppas på fortsatt stöd i skolan och då kanske det går att prata mer med dem om det.
Vissa här tycker att hon är grisig, ouppfostrad, andra att jag förväntar mig för mycket av en tioåring.
känns dock som att alla här är överens om att tydliga regler behövs, oavsett anledning till beteendet. Jag tror det hade varit bra med rutiner också och att reglerna är samma hos båda föräldrarna, eftersom hon inte förstår det där med att det är olika regler på olika ställen.
Idag sa hon att det är bättre att vara hos andra för då kan man bara stöka ner och slipper städa...