Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Vanligt utan underkläder?

Har alltid underkläder på, har en del flytningar och vill inte att mitt hus ska lukta fitta överallt. Ni som går utan har antingen väldigt lite flytningar, älskar att skrubba och städa eller så luktar det kön i erat hem (urk). 

PS: Har kollat upp det, är helt frisk och normal där nere. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-08-05 07:28:59 följande:
    Men luktar du så mkt hela tiden? 
    Om jag tvättar mig en gång om dagen och byter underkläder luktar jag inte mer än någon annan. Men skulle jag inte ja underkläder kommer ju flyttningarna på möbler och i sängen. Går nästan alltid i linne och trosor hemma, aldrig byxor. Har även oregelbunden mens som dyker om när dem vill. Väldigt mysigt att få detta i tygsoffan (not). En veckas flytningar utspritt i hemmet vill jag inte ha, jätteäclligt.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 05:01:08 följande:
    Uäk
    Var de personligen till mig att jag är äcklig eller allmänt att vara utan trosor och kladda ner hemmet?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 18:19:23 följande:
    Inte att du är äcklig men att du fungerar (ickefungerar?) så... är äckligt. Du kan väl förhoppningsvis inte hjälpa det.
    Har du sökt hjälp?

Kladdar man ner hemmet för att man är utan trosor så... ja det är äckligt.
    Ursäkta men har du grova lässvårigheter? Jag skrev i mitt första inlägg att jag har kollat upp det och inget är fel på mig. Jag är bara den typen som har mycket flytningar. Vissa kvinnor blöder riktigt och många dagar under mens, vissa bara några dagar och väldigt lite. 

Jag kan väl inte hjälpa att jag har mycket flytningar. Men att kalla mig äckligt för min kropp har en viss funktion är fruktansvärt elakt. Ja, jag har iaf hellre mycket flytningar än sådan funktionsnedsättning du har att sakna empati. 
  • Anonym (Kvinna)
    Antigone skrev 2022-08-06 00:23:18 följande:
    Det är självklart inte äckligt med mycket flytningar. Varför skulle det vara det? Helt naturligt ju  // Glad
    Fråga personen (=() istället varför det är äckligt.
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?